Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Šeit var padalīties ar citas auto markas projektu

Моderatori: Pīle, intars, kraukscis

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Pirmdiena Janvāris 07, 2013 5:50 pm

Gandrīz mēnesis ir nobraukts bez problēmām :)
Pamatpārbaudes dienā nomainīju gumijas šļauku par ko ielika divnieku, pirms dažām nedēļām izdomāju, ka jāatgaiso visas bremzes, lai novērstu nevienmērību kas bija pamatpārbaudē.
Ķēros klāt, bet šķidrums uz aizmuguri nebija, nonācu līdz regulatoram, kurš regulē spiedienu uz aizmugurējiem riteņiem, regulatoru nopirku jaunu un pie reizes arī bezkontaktu aizdedzes sadalītāju.

Attēls

Ar regulatora maiņu bija piedzīvojumi, zināju ka tas ir jāregulē pēc maiņas, bet uzliku uz veco vietu ar domu pi* viņ zirgs, nu vot i *episa :crazy: ka kreisajam ritenim šķidrums pienāca, bet ritenis nebremzējās. Konsultējos ar zinošu žigulistu, bet tas pie vainas nebija, beigās izdomāju tomēr paregulēt regulatoru un kreisais ritenis sāka bremzēt :D
Visa sestdiena nodzīvota pa garāžu + sieva pielikta pie darba spaidīt bremzi :emo:

Šodien paņēmu brīvdienu, lai brauktu uz skati, no rīta rindas nav :D
Pārbaudīja, pateica ka žiks esot labā stāvoklī, labi saglabājies :buttrockxtreme:

Protokolā nav neviena vieninieka vairs, un kur viņiem rasties, ja rūsas no apakšas nav, nekādu noplūžu nav jo viss jauns :buttrockxtreme:
Attēls
Attēls

Pēc skates braucu uz garāžu uzlikt bezkontaktu aizdedzi, štekeris no golfa sadalītāj neder, bet toties derēja no bembja, to arī pārlodēju:

Attēls
Attēls

Šeit rotoriņu atšķirība, bezkontaktu labajā pusē un kontaktu kreisajā pusē:

Attēls
Attēls
Savstarpēji mainīt nevar!
Vecajam ir misiņa kontakti, jaunajam apalvots bleķis :?

Protams arī jauna bezkontaktu spole:
Attēls

Aizdedze uzstādīta:
Attēls
Attēls
Attēls

Un uzliku atpakaļ ikdienas stūri :naac:
Attēls
Stūre svaigi apvilkta ar īsto ādu, patīkami stūrēt :drive:

Pēc bezkontaktu aizdedzes uzstādīšanas auo iet vēl uz pusi labāk kā bija, tad gāja labi, bet tuvu virs 5k rpm jau jutu, ka tas ir virs optimālā un negriež vairs tik labi, bet tagad griezās virs 7k/rpm stabili un iespējams pat vairāk, bet vairs negriezu. Ceļ labi no maziem apgriezieniem, ir dinamisks un jūtīgs uz akselātoru :drive:
Tiešām patīkami braukt :naac: :drive:

Nākamais uzlabojums būs jauns ģenerators no 21214 80A jo esošais kā mopēdam "delta" 45A :emo: un tad jau vēl pēc mēneša nāks bloķis gliemeža tipa ja viss sanāks kā plānots :roll:
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt powermeower » Otrdiena Janvāris 08, 2013 12:42 pm

...pēc bezkontaktu aizdedzes uzstādīšanas auto iet vēl uz pusi labāk kā bija, ceļ labi no maziem apgriezieniem, ir dinamisks un jūtīgs uz akselatoru...Tiešām patīkami braukt...


Re ku 'fakts uz ģīmja' par ierīces neapšaubāmiem plusiem , no speciālista personīgās pieredzes!

Par šāda veida aizdedzes pielietošanas iespējamību arī ZAZam ( kas pats par sevi ir reāli izdarāms !!),
Kas ,Kur un Kā pie ZAZa tas darās - jautāt Pīlem !
Take (sh)it easy !
www.powermeower.eu
Lietotāja avatars
powermeower
 
Ziņojumi: 836
Reģistrēts: Otrdiena Jūlijs 05, 2011 9:58 pm
Dzīvesvieta: Bauska (LV)

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Piektdiena Novembris 11, 2016 4:37 pm

Forumā klusums, un ja reiz ir sākta tēma tad paturpināšu :) nākamgad arī par zapiņu būs :)

Pēc ilgākas pauzes ir jaunumi :) "Driften Dranduļeten" atgriežas apritē :)
Visumā no vienas puses šogad taisīt žiguli bija diezgan bezjēdzīgi jo nākamgad tas tik un tā ir jāizjauc un jāliek uz "grila" zem smilšu strūklas, jāiemetina oriģinālās arkas un iespējams būs jāmaina sliekšņi jo sliekšņos ir korozijas pēdas, tas viss pie viena. Kāpēc to nedarīju šogad, jo nebija laika un nav visu detaļu, bet darbs ar žiguli patīk un bija kā atpūta no ikdienas. Tās jaunās detaļas, kuras ir uzstādītas ir vairākos eksemplāros tāpēc uz nākamo pārtapšanu daudzas daļas atkal būs pilnīgi jaunas.

Nu un tā kā šogad tehnikai laika bija maz process ievilkās visu vasaru, sākumā domāju sagatavot žiguli uz sezonas atklāšanas pasākumu, bet nepaspēju pat tā nopietni iesākt, vēlāk plānoju uz vasaras braucienu. Doma bija samainīt kas maināms, bremzēs, kādas caurules, piekarē bukses, lodbalstus, šarnīrus un uz skati prom. Bet kad sāku jaukt pavērās ļoti bēdīgs skats, iepriekš bija nobraukti vairāki gadi pa ziemu un tad vienā brīdī auto nolikts garāžā, kas par labu nenāca, tieši otrādi "ruslanam" bija daudz laika vairoties. Vienkārša sakopšana skatei beidzās ar visas piekares nomaiņu, daudz laika prasīja ķīmiskā apstrāde rūsas noņemšanai no grīdas un detaļām kuras netika liktas jaunas. Strādāt braucu brīvdienās un arī ne katrās tiku, kā arī paralēli bija ļoti daudz citu darbu. Tas visu ievilka, sāku aprīlī un beidzu ar pirmo novembri.
Bet nenožēloju, uzskatīšu šo visu par tādu lielu ģenerālmēģinājumu, pēc nākamā etapa virsbūves "gailēšanas" iespējams un visdrīzāk ziemas vairs ar šo auto nebraukšu tā kā šī iespējams būs pēdējā ziema, kurā varēs arī pilnvērtīgi izmantot un izbaudīt bloķi.


Sākšu ar vēsturi, kā bija rakstīts tēmas sākumā auto tika ņemts skrūvēšanas un sportiskām aktivitātēm, kā pirmajās bildēs redzams auto nebija sterils, bija pajaukts patūnēts un arī jaunieši bija tikuši pie sportošanas. Pērkot auto bija mērķis būvēt tādu kā "korču" uz kura var realizēt dažādas tehniskās idejas.

Žigulis manā īpašumā ir vairāk kā sešus gadus, par šo laiku daudz ko esmu sapratis, ir mainījušās domas par žiguļa pielietojumu, ir satikti daudz ar žiguļiem saistīti cilvēki tai skaitā vīri, kuri tos tūnēja padomju laikos un zin visādas noderīgus tehniskus risinājumus, lai auto būtu baudāms arī sportiskās aktivitātēs un uzticamāks ekspluatācijā.

Mans sākotnējais mērķis par roku taisnojamo drifta mācīšanos ar žiguli nebija aplams, jā standarta žigulis ne street driftam, ne profesionālam driftam neder, arī variants ar nelielām modifikācijām nebūs konkurētspējīgs, bet kā variants pamatiemaņu apguvei būs labu labais. Krievijā pēdējos gadus žiguļi ziemas driftam mācību vajadzībām ir kļuvuši populāri un tos iesaka pro drifta braucēji. Dažs arī savos youtube blogos pastāsta kas būtu jāmodificē, lai iegūtu labi "noskaņotu" žiguli treniņiem. Protams ir varianti ar pro driftam sagatavotiem žiguļiem, no oriģināla gan tur jau maz palicis.

Par turbo plāniem, kāpēc nav realizēti?
Vēsture ir tāda, ka 1.6l motoru, kurš šobrīd dzīvo žigulī sākotnēji pirkām čoma žigulim un sākām to būvēt kā atmosfērisko, tātad vajadzēja iegūt lielāku kompresijas pakāpi. Bloks tika noslīpēts par vairākiem milimetriem, lai virzuļi būtu līdz ar bloka malu. Čoma žigulis cieta negadījumā un nebija vairs remontējams. Tā kā čomam žiguļi vairs nebija prātā sarunājam, ka motoru atpirkšu un turpināšu iesākto.

Attēls

Bloks bija jau "pod" atmosfēru, galvu ņēmu no krājumiem labāko, ar mazāko virsmas slīpējumu jo turbo prātā joprojām vandījās, tika iemetinātas vietas priekš iešprices kolektora, palielināti kanāli. Kanālu palielināšana netika veikta uz dullo, bet sazāģēta galva, lai saprastu kur un cik var izfrēzēt.

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Bet ar visu to galvas īpatnību dēļ, tieši kanālos esošo gaisa burbuļu dēļ, viens no tādiem lielākiem burbuļiem atvērās un izplūdes kanāls savienojās ar dzeses sistēmas kanāliem. Burtiski ar strūklu lija izplūdes kanālā dzesēšanas šķidrums. Galva vairākas reizes tika vesta metināt un slīpēt, bet diemžēl problēma neatrisinājās un vairāk kā 100Ls kas tika ielikti sagatavošanā "kaķim zem astes".

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Tā kā termiņš spieda jo vajadzēja žiguli dabūt braucamu jo uzsāku darbu inspekcija un vajadzēja steidzami ar ko braukt. Tad nu ņēmu nākamo labāko galvu, tai bija diezgan daudz noslīpēts un visdrīzāk pārvietošanas glabāšanas procesā virma bija pabojāta. izmērot sapratu, ka līdz "trepītes" pamatam nepaliek pat 0.5mm un slīpēju līdz "trepītes" izzušanai, tādā veidā degkameras tilpums samazinājās līdz 20ml. Protams kā jau tēmā redzams galva tika sagatavota, palielināti kanāli, pulēti, piegrieztas vārstu sēžas. Šī galva joprojām ir uz motora. Kompresijas pakāpe ir 13,11 standartā 8,5. Izmērot kompresiju konstatēju, ka kompresija ir 16kg.cm2, standartā ir 10,5-11 kg.cm2.
Tātad ar visu programmējamo vadības bloku pūst vairāk par 0.5 būtu ļoti riskanti un būvēt turbo pasākumu, lai iepūstu 0.5 ir diezgan bezjēdzīgi, tikai, lai To Do listā ieliktu ķeksīti.
Tā kā esmu piedalījies vairāku turbo projektu realizācijā tad attiecīgi nav vairs tā azarta. Bet tas nenozīmē, ka šajā jomā nekas netiks darīts.
Jo sevišķi pēc pēdējām diskusijām forumā gribētu realizēt nedaudz citādāku turbo plānu, kurš gan nebūs iekalts ne akmenī ne zvērēts pie kādas reliģijas svētajiem rakstiem. Doma ir par turbo ar karburatoru, pamatu šajā jomā zinu. Vai nu būvēšu citu galvu neslīpētu esošajam 1.6L motoram vai vai būvēšu uz 1.7l motora pamata. Un lai pasākums būtu pēc iespējas veiksmīgāks tuvākās dienās tiks pasūtīts "Innovate LM-2: Digital Air/Fuel Ratio Meter", kuru jau varēs izmantot arī tagad regulējot Solexu. tieši tāpēc vēl nelieku Solex karburatoru.

Turpināšu ar žiguļa turpmāko eksistences vīziju :) Sev esmu sapratis, ka žigulis ir lielāka vērtība oriģinālajā izpildījumā! Ja man šodien būtu izvēle likt šķiedras arkas vai nelikt tad izvēlētos nelikt, neesmu gan no tiem, kam ir apzināti jākļūdās, lai saprastu, ka tā ir kļūda, bet šoreiz tā ir sanācis. protams arī šādā izpildījumā auto var sakārtot vizuāli baudāmu, bet tā kā man domas un vērtības ir kardināli mainījušās tad atteikšos no esošā izskata.

Žigulis taps atpakaļ kāds bijis no rūpnīcas, ar standarta arkām, ar visiem hromiem, bet gluži bez pārbūvēm iztikt nevaru, tāpēc tiks veidots tāds padomju laika tūninga variants ar standarta izskatu, bet modificētu piekari, uzlabotu salonu, salons paliks žiguļa vienīgi sēdekļi būs no 2107 pāršūti 2103 sēdekļu dizainā ar ādas malām un drēbes sēdvietām, melna āda un rūtaina drēbe, salons ir iepirkts, jāsameklē drēbe un pie šuvēja prom. Torpēda būs ar papildus daļu kā tas ir šobrīd tikai cita izskata ar slēdžiem kā oriģināli ir uz instrumenta paneļa, voltmetrs no 2105 lai saglabātu autentiskāku laikmeta izskatu. Paklājs melns, durvju kartes melnas, tas pats flokotais priekšējais panelis, aizmugurējais plaukts ar melnu ādu vai dermantīnu, skaļruņu aizsargi būs jāpiemēro no tā laika skaņas tehnikas kā kādas "S" sērijas skandām. Nebūtu iepriekšējie saimnieki izgriezuši caurumus plaukta tad būtu citādi.

Tad nu žiks tika izvilkts no "marinādes" un lēnam sākti darbi:

Attēls

Sākumā tika nomainīts priekšējais stikls, vecais bija ar švīkām no logu tīrītāja birstēm un skrāpējumiem no skates uzlīmes nokasīšanas:

Attēls

Tālāk ķēros klāt piekarei, daudzas daļas bija mainītas jaunas, bet jaukšanas brīdī izskatījās kā no otrā pasaules kara tur bijušas :D laicīgi visas skrūvējamās skrūves tika sapūstas ar WD-40 un AB-80, bet daļai skrūvju un uzgriežņu maz tas palīdzēja:

Attēls
Attēls

Lodbalsti bija ierūsējuši tā ka knapi izkustināt ar palīgierīcēm, tas bija iemesls kāpēc auto pēdējā laikā stūrējās ļoti slikti :(

Attēls

Daudzviet bez flekša neiztikt:

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Nolēmu, ka balka arī ir jāmaina, bet skrūvējot vaļā uzgriežņus no četriem tikai divi skrūvējās, otriem diviem aprāvās skrūvju galvas fiksatori, kuri atrodas lonžeronā, risinājums šāds:

Attēls
Attēls

Galva iemetināta, tehniskā atvere pēc tam aiztaisīta ar korķi:

Attēls

Vecā bikse, kāds kooperatīva ražojums, visai paviršs:

Attēls
Attēls

Par laimi vairāk no rūsas cietušas piekares daļas, bet virsbūve minimāli:

Attēls

VFTS astīte zem sevis krāj miskasti, tāpēc un ne tikai tāpēc tā atpakaļ likta netiks:

Attēls

Pēc auto izjaukšanas sākās patīkamākā daļa, tika vāktas un pirktas nepieciešamās detaļas:

Attēls

Šī bikse jau labāka ar pakojumu 2-1 savienojuma vietā, bet kā redzams savienojums pie izplūdes kolektora arī paviršs, tas protams tika izfrēzēts:

Attēls
Attēls
Attēls

Pie nākamā apdeita būs zirneklis.

Jauna balka un citas piekares detaļas:

Attēls
Attēls
Attēls

Diezgan neticami, ka iekšā ir tas kas rakstīts virsū :D

Attēls

Bremžu diski jauni, bet nogruntēti un nokrāsoti, lai mazāk rūsē un ilgāk saglabājas pēc iespējas vizuāli labāki :)

Attēls
Attēls

Stupicas apvirpotas, plakne, lai taisnāk pieguļ disks un centrs, lai var uzlikt konkrētos lietos diskus un citus ar mazāku centru :)

Attēls

Sakrāsotas, nomainīti blīvslēgi un iesmērēts jauns smērs:

Attēls

Te arī aizmugurējās piekares daļas:

Attēls

Bremžu un benzīna caurules pirku OEM ar domu, ka plug and play, par benzīna cauruli pārdevējs brīdināja, ka varot būt par 5mm īsāka, bet ar to viss bija kārtībā. Ar bremžu caurulē gan bija pipec, locījumi pilnīgi spoguļskatā, liku pie vecās un pārlocīju un tad arī nostājās vietā:

Attēls

Ar tilta bremžu caurulēm nebija labāk, tieši trakāk, bija pamatīgi par garu, nācās mest cilpas. Arī tās, kuras nāk pie bremžu spēka regulatora bija nepariezi izlocītas, viena bija pirkta rezervei pirms pāris gadiem, bet izskatās, ka neprecizitātes tendence turpinās arī šodien pirktajās:

Attēls

Protams, ka ielikts bloķis:

Attēls

Kā var redzēt grīda ir pat ļoti laba, gan grīdu, gan citas detaļas, kuras tika liktas lietotas atrūsoju ar ķīmiju, kodinot ar rūsas noņēmējiem, arī tas prasīja daudz laika:

Attēls
Attēls

Arī iekša joprojām laba:

Attēls

Drošības siksnu skrūvju uzgriežņiem iztīrīju vītnes:

Attēls
Attēls

Pēc attīrīšanas grīda no apakšas nopūsta vairākās kārtās ar grubuli:

Attēls
Attēls

Paralēli visam gatavojās arī citas daļas, kardāns pārlasīts, jauni krusti, tiem kas nezin krustu fiksācijas gredzeniem ir vairāki biezumi, lai precīzāk nocentrētu krustu un tas turētos ar vajadzīgi spriegojumu:

Attēls

Jaunie adatgultņi tika izjaukti iztīrīti no rūpnīcas smēra un iesmērēts mūsdienīgs smērs, kurš ir noteikti labāks:

Attēls
Attēls

Riteņiem špiļkas:

Attēls

Stabilizators:

Attēls

Priekšējā piekare liekas kopā, atsperes sēdinātas - 50 un nedaudz cietāks, salīdzinot ar standartu par 1mm stienis ir resnāks:

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Attēls
Attēls
Attēls

Lai nenāk mitrums iekšā:

Attēls

Palīginstruments bremžu spēka regulatora ieregulēšanai:

Attēls
Attēls

Un pagaidu vasaras diski:

Attēls

Visa apakša ir gandrīz jauna, kopskats:

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Arī salonā neliela atsvaidzināšana:

Attēls

Logu apskalojamais arī uzlabots, pārtaisīju atpakaļ uz oriģinālajām vietām jo pirms tam bija sprauslas kapota restēs:

Attēls

Augšā pa labi oriģinālā sprausla, apakšā pa labi no japāņa (colt/lancer) oriģinālā sprausla, bet apakšā pa kreisi nedaudz piestrādātas sprauslas un pēc tam ievietotas (augšā pa kreisi) oriģinālajos žiguļa sprauslu fiksators, tagad smidzina katra sprausla divas strūklas, bet kopumā sistēma ir tuvu oriģinālai.

Durvju slēdzenes patīrītas, sasmērētas:

Attēls

Ir ideja kā panākt, lai durvis aiztaisās vieglāk ar standarta mehānismiem, bet to uz nākošo reizi.

Motoram jauna eļļa, bija doma kādu labāku zīmolu liet, bet paņēmu tomēr šo pašu, izmantos kā skalojamo un pēc kāda tūkstoša ieliec ko labāku:

Attēls

Arī aizdedzes sistēmu atsvaidzināju:

Attēls

Un arī optiku:

Attēls

Kā arī priekš Solex karburatora sviru komplekts.

Un te beidzot rezultāts:

Attēls

Pasākums, kas sākās ar Aprīli beidzās ar pirmo novembri, paņēmu vienas dienas atļauju un devos sākumā uz tuvāko savirzes stendu, tur atteicās žigulim regulēt savirzi. Tālāk devos uz AD-Parts servisu, bet diemžēl viņiem bija salūzis stends, arī optiku neizdevās noregulēt jo bija viss aizņemts. Tā nu devos uz skati, emocijas neaprakstāms tā kā trīs gadus nebija braukts, pirmais brauciens tāds "strjomīgs" bišķi jo viss svaigs, nezin cik kas aizmirsts pieskrūvēt kaut gan vairākas reizes pārbaudīts.

Līdz skatei aizbraucu labi, apmēram 15km vienā virzienā, kā ņēmu talonu tā pie kases, vienīgi pie boksa bija maza rinda, tā kā sākums veiksmīgs.
Inspektoram žigulis patika, bez fanātisma visu izpētīja, pētīja motoru ilgāk kā parasti viņi pēta, jautāju vai kas nav kārtībā uz ko atbildēja ka viss kārtībā vienkārši apskatot. Ievēroja, ka akumulators nav un jautāja vai ir pārlikts bagāžniekā, atbildēju kā jā un ar to arī viss. Darba bremzes labas, rocene vienā pusē gan švaki ņēma, starpība starp riteņiem bija liela, bet to piedeva un arī vienu nepieskrūvētu uzgriezi, tā kā skati izgāju ar pamatpārbaudi. uzgrieznis pieskrūvēts un kad vajadzēs roceni savest kārtībā, zinu kas par vainu, ne īstajā robiņā svira.
Tā nu skate logā un atpakaļ jau var braukt kā kings bez strjoma un stresa :D

Vizuālais ar arkām man vairs nepatīk, bet līdz nākamajām pārvērtībām kad tiks atjaunotas standarta arkas būs jāpiecieš. Aizmugurē uzliku atpakaļ hroma līstes, bet uz sāniem atpakaļ neliku jo durvis nav īsti taisnas, mērīt gan nemērīju, varbūt vēlāk piemērīšu un pielikšu. Uz sliekšņiem gan nelikšu jo arku dēļ nav vietas. ir viena pabojāta sliekšņa hroma līste, būtu otra tāda varētu piemērot un uzlikt, jaunās pataupīšu nākamajām pārvērtībām.

Un tagad bildes ar kopskatu no dažādām ģeogrāfiskām vietām:

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Un te ar ziemas riteņiem:
Diski kādi opeļa ar ET49, pārliku centru nedaudz dziļāk un ar šiem braucās daudz labāk kā ar ATS jo še ir šaurāki:

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Protams arī tagad viss nebeidzās, sīkumi un ne tik sīkumi vēl ir palikuši, sākot ar bagāžnieka emblēmas uzlikšanu, vidus konsoles pārbūvi un turpinot ar piekari. Bloķis strādā labi kā tam jāstrādā, mierīgi braucot strādā kā parasts reduktors, bet kā "dod virsū" sāk bloķēt. Auto ir pavisam nedaudz zemāks un cietāks un arī stabilāks kā bija, pāri šķēršļiem iet mīksti. Aizmugurē prasās cietākus amortizatorus jo uz asfalta strauji uzsākot sāk nedaudz lēkāt tilts, šie amji kas virsū ir mēsli tas bija skaidrs, bet lai saprastu kā piekare uzvedīsies ar sēdinātām atsperēm uzliku. Jāmeklē kādi cietāki amortizatori un jāuzstāda aizmugurējā tilta stabilizators, to neliku apzināti, lai saprastu kā uzvedas piekare ar konkrēto konfigurāciju.

Reduktors ir īsais 4:44 no VAZ-2102 un kārba joprojām tā pati pieciniece no VAZ-2107, pilsētā ir pat ļoti labi, auto ir dinamisks, sajūta, ka trešais pārnesums ir kā otrais tikai garāks, ar otro var mierīgi uzsākt braukt. Bet garus gabalus braukt ir baigais zāģis. Konkrētus apgriezienu un ātrumu tagad nepateikšu jo spidometrs spēcīgi melo. Kad ielikšu turētāju ar telefonu un ar GPS nomērīs pie kādiem ātrumiem kādi apgriezieni, bet skaidrs ir tas, ka jākomplektē ir R1 kārba.

Un papildus video materiāls, kur vairāk atrodams par remontiem, filmēju tādu kā dienasgrāmatu par žiguli, bet arī ar domu, ka kādam noder kā mācību materiāls:
Šajā kanālā ir dienasgrāmata par žiguli, turpinājumā noteikti būs materiāli ar vizināšanos, bloķa testu vairāk kā pa pagalmu utt...

Mans pamata kanāls, kur atrodama [Dienasgrāmata@VAZ 21063]


Un vēl ir kanāls par tehniku, par remontiem, tai skaitā detalizētāk arī par žiguli

Un būs vēl, par visu kas saistīts ar žiguli ar motoriem, ar piekari ar elektroniku utt...

Bet pagaidām būs viss :)
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Iepriekšējais

Atgriezties uz Citi Projekti

Pašlaik forumā

Šo forumu pašlaik apskata: Nav reģistrētu lietotāju un viesi: 0

cron