Lapa 2 no 2

Re: Degvielas sūknis

AtbildētAtbilde saņemta: Sestdiena Oktobris 15, 2016 7:53 pm
JānisK-[JK]
Bija mēģināts ar praktiski jaunu sūkni, ražība viņam ir konstanta, bet motora mehāniskam sūknim ražība mainās atkarībā no slodzes. varbūt zaza motoram pietiek, kaut gan diez vai var adekvāti to ar žopometru nomērīt gaitā, tikai tad kad slāpst nost vai jūtami zūd jauda.
Pamēģināšu uzfilmēt, viss it kā pie rokas.

Re: Degvielas sūknis

AtbildētAtbilde saņemta: Svētdiena Oktobris 16, 2016 7:37 pm
Zazgaz
Manas rokās kādus 3 gadus zapiņš ar šo sūkni ir nobraucis.
Bagāžniekā otrais ar iztīrītajiem kontaktiem.
Maiņa 5 minūtes.
Sen tas bija.
Tēvs uzliekot jaunu membrānu štata sūknim nenospriegoja to…

Piedrāzts ekscentriķa uzgrieznis.
To nomainīt bija slinkums. Un maiņai bija savi knifti uz stāvoša motorā.
Līdz štata galam balancešanas vārpstai zobratu kaut ar kuvaldu uzpresēt nu gan neizdodas.
Vienkāršāk tajos gados bija nopirkt jaunāku veselu motoru. Lētāk.

Testu uz galda jau piedāvāju.

Kritērijs ir vienkarš.
Litrs par kādu laiku?
Braukšanā uz sotoku (mūsu dzīvē zapa maksimālais ātrums) tas ir 10 litri stundā.

Re: Degvielas sūknis

AtbildētAtbilde saņemta: Pirmdiena Oktobris 17, 2016 3:56 pm
powermeower
Manā ''drauga'' gadījumā pečkas sūknis bija kā ''avārijas izeja'', jo nepārdomāta izvietojuma dēļ HUCO regulējošajā elektronikā bija ticis iekšā ūdens... Reultātā sūknis deva tikai vienu ''plukšķi'', un viss... Ieslēdzot aizdedzi no jauna, atkal tikai viens ''plukš''... šādi, uz vietas grozot atslēgu , dabūja pilnu karbi, gabaliņu pabrauca... atkārtojot n-reizes šo procesu, pēc stundas bija mājās (no Cēsu ielas Rīgā, uz Berģiem :P )

Kamēr pasūtīja citu, brauca ar ZAZinieku. Sagādes un nomaiņas process ievilkās (sadzīvisku iemeslu kā ''tagad nav laika'', ''vēlāk'', ''nu bet iet taču'' dēļ), un galu galā sezona tika nobraukta līdz galam, tik pa ziemu beidzot tika uzmainīts vismaz pusgadu atpakaļ iepirktais jaunais Huco... ;)

Bet , velkot augšā kādā pagarākā kalnā (piem. Amatas kalns pirms Cēsu pagrieziena, uz Plesenes), ZAZinieka sūkņa mazražību varēja just... Bet citādi, nekas .. brauca bez problēmām, nekādu ķibeļu, laikam pa īsu bija ekspluatācijas laiks, kontakti apdegt nepaspēja :)

Re: Degvielas sūknis

AtbildētAtbilde saņemta: Pirmdiena Oktobris 17, 2016 6:15 pm
JānisK-[JK]
Zazgaz rakstīja:Manas rokās kādus 3 gadus zapiņš ar šo sūkni ir nobraucis.
Bagāžniekā otrais ar iztīrītajiem kontaktiem.
Maiņa 5 minūtes.
Sen tas bija.
Tēvs uzliekot jaunu membrānu štata sūknim nenospriegoja to…

Piedrāzts ekscentriķa uzgrieznis.
To nomainīt bija slinkums. Un maiņai bija savi knifti uz stāvoša motorā.
Līdz štata galam balancešanas vārpstai zobratu kaut ar kuvaldu uzpresēt nu gan neizdodas.
Vienkāršāk tajos gados bija nopirkt jaunāku veselu motoru. Lētāk.

Testu uz galda jau piedāvāju.

Kritērijs ir vienkarš.
Litrs par kādu laiku?
Braukšanā uz sotoku (mūsu dzīvē zapa maksimālais ātrums) tas ir 10 litri stundā.


Iespējams pietiek, ja motoru saregulē uz ekonomiju kā to praktizēja agrāk, žigulim gan ar šo sūkni nepietiek!