speiž garām

Моderatori: Pīle, intars, kraukscis

speiž garām

Atbildēt mzaz968 » Sestdiena Jūnijs 23, 2012 1:50 pm

heeeei !
prieciigus Jaanjus ! ;D

problēma ir tāda, samainiju gredzenus, uzliku atpakaļ cilindrus , galvas un piegriezu ar 4- 5 speeku ( aizmirsu kaada fizikas meevieniiba :D )
un spiež garām eļļu kkur. sveces no ārpuses nomet ar eļļu.
vrb vienkārši vēlreiz mēģināt atgriezt vaļā galvas un piegriezt atkal?
mzaz968
 
Ziņojumi: 57
Reģistrēts: Piektdiena Marts 18, 2011 12:47 am

Re: speiž garām

Atbildēt JānisK-[JK] » Svētdiena Jūnijs 24, 2012 12:23 pm

Vispirms jānoskaidro no kurienes šķiež eļļu!noslauki un skaties no kurienes parādās!
Otrkārt, galva jāvelk ar diviem paņēmieniem 1,6-2кгс (kilogramu spēks)un ar otru piegājienu 4,5кгс un tas jādara secībā ko var atrast grāmatā!
Treškārt, dinamometriskai atslēgai ar kuru vilki bija skala ar кгс vai Nm ? jebkurā gadījumā to var pārrēķināt, bet galvenais nesajaukt un nepievilkt ar 4-5Nm kg vietā :D
Tikpat svarīgi, vai galvu atskrūvēji arī pēc secības vai vienkārši tik vilki vaļā? ja neievēro secību atskrūvējot var savērpties galva!

Šis iesākumā, ja tomēr laiž arī pēc pārvilkšanas jāņem nost un jāskatās noslēdzošās virsmas, blīvslēgi.
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: speiž garām

Atbildēt powermeower » Svētdiena Jūnijs 24, 2012 6:48 pm

nav tur kur eļļai ,ar spiedienu, parādīties !!

- ja kaut kur sāk sūkties, tad vienkārši ir neblīvi saliktas "stabuļu" ( bīdstieņu trubiņu) gumijas, vai sakaltusi vārstu vāka blīve...
- ja eļļa parādās uz svecēm no ārpuses, tad skaties vai vārstu vāks ir uzlikts hermētiski...
- ja eļļa parādās starp galvu un cilindru, tad galvās ( kā jau no alumīnija sakausējuma) cilindri , iepriekšējā darba dzīvē, iespieduši nevienādas gropes ( tās rodas pārvelkot, vai darot to nesecībā), līdz ar to galva "nepieguļ" ar vienādu spēku pie abiem cilindriem, kāds paliek tipa vaļīgāks ... ar to pietiek lai tur pūstu eļļu ārā, bet vienalga ne tik daudz un tik ātri , lai pie pirmās piešķilšanas, un pēc 5min jau varētu konstatēt, ka tek...
tātad - kaut kur ir pulka lielāka neblīvitāte, ja jau eļļas noplūde parādās praktiski uzreiz...

p.s.
vispār, neieteiktu vilkt galvas ar TIK lielu spēku, kā rakstīts grāmatās, pietiktu pilnīgi ar 3,5/3.7 Nm , tas pasargās no špilku izraušanās u.c. mēsliem ( VW vabolei tiek rekomendēts galvu pievilkšanas 3.5 Nm 10mm špilkām, 3.0Nm 8mm špilkām, un kategoriski NE vairāk)
neredzu atšķirību kāpēc ZAZam būtu jādara kas savādāk un vairāk - bloka sakausējuma materiāls tāds pats, galvu - arī, špilkas tā paša resnuma, izplešanās pie uzkaršanas tiem visiem metāliem tāda pati ...
un vēl -
visi tie tehn pievilkšanas dati un spēki bāzēti uz motora darbību ar 76 benzīnu, kas dod daudz mazāku karstumu sadegot nekā tagad lietojamais 95ais...
manuprāt, visas ZAZa leģendārās pārkaršanas un motora karstumdefekti , ir pateicoties tieši šai pārlieku pievilkšanai/pārvilkšanai ( nedomāju , ka VW inženieri būtu stulbi, ka izrēķinājuši vabolei ko citu kā krievi)
..nav bijis vēl gadījuma ( vismaz man zināma), kad vaboles motors būtu "izbeidzies" pārkaršanas dēļ, pat pie 35grādiem ārā, un velkot ilgi un tālu , konstanti ap 110-120kmh...
toties esmu piedzīvojis motora noķīlēšanu pēc tā pārvilkšanas, pēc 15min testbrauciena pa ceļu ( tad vēl nezinot, CIK tad īsti tur kam vajadzēja būt) 8-)

Tās ir tikai manas pārdomas, ne rekomedācijas kā katram obligāti rīkoties...
Pēdējo reizi labots powermeower Svētdiena Jūnijs 24, 2012 7:16 pm, pavisam labots 1 reizes.
Take (sh)it easy !
www.powermeower.eu
Lietotāja avatars
powermeower
 
Ziņojumi: 836
Reģistrēts: Otrdiena Jūlijs 05, 2011 9:58 pm
Dzīvesvieta: Bauska (LV)

Re: speiž garām

Atbildēt powermeower » Svētdiena Jūnijs 24, 2012 7:15 pm

p.p.s.
vabolei galvas pievelk šādi -
- vispirms horizontāli rindā visas apakšējās ar 1.0 nm;
- tad tāpat visas augšējās;
- un tad ,pēc kāda brītiņa, sāk no centra krusteniski uz malām, ar iepriekš pieminētiem spēkiem ( atkarīgi no špiļku diametra/vītnes izmēra)

ZAZam varētu būt, ka vispirms jāvelk rindā augšējās - jo bīdstieņu stabules VW ir ZEM cilindriem, bet ZAZam VIRS...tas arī nosaka ( pie VW) kāpēc sāk ar apakšējo rindu - lai stabules pirmās iesēžas vietās...

:)
Take (sh)it easy !
www.powermeower.eu
Lietotāja avatars
powermeower
 
Ziņojumi: 836
Reģistrēts: Otrdiena Jūlijs 05, 2011 9:58 pm
Dzīvesvieta: Bauska (LV)

Re: speiž garām

Atbildēt Aivis » Trešdiena Jūnijs 27, 2012 9:12 pm

pec savas pieredzes -ar to galvas pievilksanas speku kas ir noradits gramatas ir tik tiesam par stipru ,velkot klat galvu ir bijis ta kad izrauj ''spilku'' no bloka.,tadel parasti velku ar nedaudz mazaku speku tads ka ir noradits minimalais( 4kg-m)
atieciba uz so gadijumu kad svecem no arpus tiek ella virsu tad varetu but varsta vaka blivejums vainigs .vai ari ar ellas notecesanas caurule tur kur stiprinas galva.,protams ka jau tika pieminets vispirms ir janoslauka un jadarbina un tad jaskatas no kurienes rodas ellla... ;)
Pielikumi
image025.gif
galvas pievilksanas seciba ar gala speku 4-4,5kg-m
3A3, un ne tikai!!
Lietotāja avatars
Aivis
 
Ziņojumi: 133
Reģistrēts: Trešdiena Marts 09, 2011 6:51 pm
Dzīvesvieta: rigas raj.baldone

Re: speiž garām

Atbildēt Aivis » Trešdiena Jūnijs 27, 2012 9:32 pm

pievilksanas seciba saakuma .,ar ''mazo'' speku 1,6- 2 kg.m
Pielikumi
image025.gif
pievilksanas seciba ar saakuma speku 1,6- 2 kg.m
3A3, un ne tikai!!
Lietotāja avatars
Aivis
 
Ziņojumi: 133
Reģistrēts: Trešdiena Marts 09, 2011 6:51 pm
Dzīvesvieta: rigas raj.baldone

Re: speiž garām

Atbildēt powermeower » Ceturtdiena Jūnijs 28, 2012 11:17 am

Paldies Aivim par ilustrācijām - te redzams
tieši tas ,
par ko centos pastāstīt... 8-)

...nekad nebiju lasījis/redzējis šādu info par ZAZiem, tāpēc esmu priecīgs, ka mana intuīcija ( balstoties uz VW pieredzi ) izrādījās pareiza ;)
Take (sh)it easy !
www.powermeower.eu
Lietotāja avatars
powermeower
 
Ziņojumi: 836
Reģistrēts: Otrdiena Jūlijs 05, 2011 9:58 pm
Dzīvesvieta: Bauska (LV)

Re: speiž garām

Atbildēt mzaz968 » Sestdiena Jūnijs 30, 2012 9:16 pm

liels paldies par izsmeļošajām atbildēm ! =)
laikam tik gar galvas blīvi laida garām, jo citur tur nav kur laist. loģiski tak arī sanāk, ka uz izplūdes kolektora savādāk nevar tikt virsū eļļa un tāpēc iztvaikot vai kā to procesu sauc.
un biju arī ar pareizo spēku pievilcis un ar kg m .
anyway vēlreiz paldies. gan jau kādam citam arī noderēs šī tēma :)
mzaz968
 
Ziņojumi: 57
Reģistrēts: Piektdiena Marts 18, 2011 12:47 am

Re: speiž garām

Atbildēt mzaz968 » Otrdiena Jūlijs 15, 2014 6:00 pm

Pa kurieni varētu eļļu spiest garām..? Gar gredzeniem vai tām vietām, pa kurām vārsti staigā? Kompresija cilindrā bija kkādi 6.7
Ā un es a'ī saskāros ar Lienes ielas žurnālu vāku blīvēm :D,. kas ir starp cilindru un bloku

Attēls
mzaz968
 
Ziņojumi: 57
Reģistrēts: Piektdiena Marts 18, 2011 12:47 am

Re: speiž garām

Atbildēt Zazgaz » Otrdiena Jūlijs 15, 2014 9:50 pm

Starp cilindriem un galvu oriģinālā nekāda blīvējuma nav.
Trešā ceturtā izjaukšanā tur der kapara skārda 0.2 mm biezuma gredzens pirms uzlikšanas uzkarsēts līdz sarkanam.
Bet tur eļļa galvas ārpusei netiek. Eļļa degšanas kamerā sadeg krietni ātrāk.
Lienes ielas veikalā droši vien patrāpījies blīve cilindriem apakšā starp karteri.
Tieši papīra un arī 0.2 mm biezumā. Augšā nederēs. Sadegs. Ātri.

Šajā gadījumā varu apsveikt ar vismaz vienu izrautu galvas stiprinājuma „špiļku” no kartera.
Zināma mūsu motora slimība…
Zazgaz
 
Ziņojumi: 128
Reģistrēts: Otrdiena Maijs 17, 2011 5:35 pm

Nākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Pašlaik forumā

Šo forumu pašlaik apskata: Nav reģistrētu lietotāju un viesis: 1

cron