Karburators

Моderatori: Pīle, intars, kraukscis

Karburators

Atbildēt Uldons1 » Pirmdiena Jūnijs 30, 2014 5:57 pm

Sveiki! Šovasar restaurēju savu Luaz, esmu ticis līdz karburatora tīrīšanai. Varbūt kāds var palīdzēt un pateikt efektīvu metodi kā viņu iztīrīt? Jau 3 reizes ir ņemts nost un izpūsti visi mazie caurumiņi, bet kad darbina, tad tukšgaitā rūc, bet neiet uz mazajiem apgriezieniem, kad uzgāzē, tad grib slāpt nost. Taču kad vairāk paspaida gāzi, vai iedod rokasgāzi, un motora apgriezieni uzlec, tad viss ir kārtībā. Kur varētu būt problēma? Vai karburators ir kā īpaši jāiztīra, vai jāmeklē jauns? Vai varbūt vaina nemaz nav karburatorā?
Uldons1
 
Ziņojumi: 3
Reģistrēts: Pirmdiena Jūnijs 30, 2014 5:40 pm

Re: Karburators

Atbildēt Zazgaz » Pirmdiena Jūnijs 30, 2014 8:42 pm

Karburatora tīrīšanai ir pārdošanā katra uzpildes stacijā specialais aerosols.
Labāk par to nezinu. Viens nosacījums. To nedrīkst laist uz gumijām.
Vecām ilgi nostāvētam karburatoram ir jāmaina bez domām adata vārstu (pret mūsdienu „Unikar”) un paātrinātāja sūkņa gumijas manžetu ja tāda konkrētajā karburatora stāv.

Pēc aprakstītam pazīmēm tieši paātrinātais var būt vainīgs.
Viens no desmit cēloņiem.
Zazgaz
 
Ziņojumi: 128
Reģistrēts: Otrdiena Maijs 17, 2011 5:35 pm

Re: Karburators

Atbildēt powermeower » Pirmdiena Jūnijs 30, 2014 10:18 pm

Vai nu elektrība netiek līdz benzīnam, vai benzīns elektrībai - pie reizes arī aizdedzi pārskatiet... :)

p.s. no cita topika, varbūt, ka noder -
Bet ja nopietni -
no četriem k-133 karbjiem tika salasīts viss tas labākais (un reizē arī vienkāršākais!), un uzbūvēts pilnībā darbaspējīgs Viens !
Neiztika jau bez pārsteigumiem:
- viena ''virsdaļa'' izrādījās tik izliekta (pārvilkšana vai rūpnīcas brāķis), ka pat pie normālas neizspaidītas blīves rāva gaisu garām, liekot kopā karbi, der vienmēr pamērīt plaknes uz izliekumu !
- caurumā, kur pievienojas vakuuma izvads sadalītājam, cauruma nemaz nebija (!), uzgalis ieskrūvēts slēgtā urbumā...
- ...paātrinātājčurātāja blīvriņķīši no jau mēreni pašķīduša papīra(!), tagad nomainīti uz vara...
- sadalītājā kontakti deva dzirksteli kad paši vēlējās, pareizāk sakot NEvēlējās, atstarpe ir... bet dzirksteles pēkšņi nav, kontrollampiņa deg visu laiku (grozi asi kā gribi) pat tad, kad kontakti aizvērti... Uzlikām citu, kas tobrīd pārsteigumus netaisīja (bet savu uzmanību vēl tomēr prasīs)
- karburatora atplūde tika aiztaisīta pavisam, iemesls tam vārgā benz.sūkņa darbība, lielais vairums degvielas aiziet pa vieglāko pretestības ceļu t.i atpakaļ bākā , pa ''resno'' 6mm trubu, ne caur adatas 1.5mm caurumiņu pludiņkamerā, pieļauju, ka nomainot sūkni, arī pārplūdi varētu atjaunot, bet ... varbūt ka arī ne, viss atkarīgs no patēriņa...
Take (sh)it easy !
www.powermeower.eu
Lietotāja avatars
powermeower
 
Ziņojumi: 836
Reģistrēts: Otrdiena Jūlijs 05, 2011 9:58 pm
Dzīvesvieta: Bauska (LV)

Re: Karburators

Atbildēt Sķipaks » Sestdiena Augusts 02, 2014 9:01 am

Varbūt kādam ir vēlme mainīt karburatoru k-125 pret EJOŠU degvielas sūkni (tādu ar kuru varētu tikt no Tukuma uz Sabili vienā piegājienā :D)
Telefons 28720474
Attēls
Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
Sķipaks
 
Ziņojumi: 30
Reģistrēts: Pirmdiena Maijs 13, 2013 8:15 pm
Dzīvesvieta: Tukums

Re: Karburators

Atbildēt Zazgaz » Piektdiena Augusts 08, 2014 12:01 am

Jaunais „žiga” sūknis Lienes veikalā pāris gadu atpakaļ maksāja 7 latus.
Šodien 10 eiro.
Pats biju pircis.
Zazgaz
 
Ziņojumi: 128
Reģistrēts: Otrdiena Maijs 17, 2011 5:35 pm


Atgriezties uz Dzinējs

Pašlaik forumā

Šo forumu pašlaik apskata: Nav reģistrētu lietotāju un viesis: 1

cron