Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Šeit var padalīties ar citas auto markas projektu

Моderatori: Pīle, intars, kraukscis

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Piektdiena Februāris 03, 2012 8:34 pm

Šodien žiks -25 bez problēmām pieleca, bet nu kārbā arī kādu modernāku eļļu vajag :emo:
Attēls
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Pirmdiena Jūnijs 04, 2012 7:29 pm

Kaut kādi jaunumi ir, agrāki vēlāki, bet padalīšos:

Uzmontēju platos, bet servisā uzspridzināt neizdevās, airsols pa švaku :lol:
Mājās mēģināju ar ēteri, vienam ritenim vienu malu tik uzspridzināju, sākumā nedaudz iepūtu tad jau diezgan daudz tā mēģinot izpūtu visu balonu un tā arī neuzspridzināju :lol:
Paliek divas iespējas, jāmēģina ar ko niknāku vai jāved uz kantori kur ar saspiesto gaisu piešaus :crazy:
Attēls
Attēls
Attēls

Tiku pie ieplūdes kolektora 8-)
Attēls
Attēls
Attēls
Resīveri taisīšu pats.
Kanāli būs nedaudz jāpalielina.....
Attēls
Pamazām daļas krājās 8-)
Attēls


Pēdējās dienās nedaudz paspēlējos ar žiku 8-)
Nesen iepirku pusautomātu tā kā varēs sametināt ieplūdes kolektoram resīveri, bet tas kad būs vairāk laika.
Attēls

Paeksperimentēju, protams var mainīt dīzes, bet izvēlējos vienkāršāko variantu. Uzliku karburatoru no ņivas 1.6L dzinēja, gāja labāk, bet nu tā, tad uzliku no donora ņemto 2101 karburatoru, kuram abas kameras veras mehāniski, gaisa dīzes uz aci bija lielākas ar to vērās ļoti labi 8-)

Uzliku atpakaļ veco 1.3l karburatoru ar standarta dīzēm, un uztaisīju, lai veras abas kameras mehāniski, ieguvums bija uz dibenometru labi jūtams, šodien uzliku pārtaisīto gaisa filtra kasti, vienkārši fantastika spolē ar labām riepām uz sausa asfalta ar otro, pa granteni vēl ar trešo iet spolēdams :o biju visai pārsteigts :o
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Žigulis tika pie labas stūres, nesen apvilkta ar jaunu ādu 8-)
Attēls
Attēls

Te pāris bildes kāds izskatās pēc ziemas:
Attēls
Attēls
Attēls

Paķēmojos :D
Attēls
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt Pīle » Pirmdiena Jūnijs 04, 2012 8:50 pm

Žēl ka riepas neizdevās uzspridzināt, gribēju redzēt kopskatu!
Kas Tev ar krāsojumu sānos? Tie pleķi no kā? :o
Under Construction
Lietotāja avatars
Pīle
 
Ziņojumi: 417
Reģistrēts: Pirmdiena Jūlijs 04, 2011 10:32 am

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Pirmdiena Jūnijs 04, 2012 10:28 pm

Nekur nepaliks, aizvedīšu uz biķeriem, tur tādus sarežģītos gadījumus montē 8-)
Pleķi no skrāpējumu piekrāsošanas, bet par to neuztraucos, auto tiks pārkrāsots citā krāsā, tagad var labi redzēt kur izlīdusi rūsa un kur grubuli jāpūš jo krāsa no akmeņiem nosista + protams rūsa, bet kopumā rūsas ļoti maz zinot kādā steigā un pie kādas ārējās temperatūras tika gatavots un krāsots!
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt Aivis » Otrdiena Jūnijs 05, 2012 8:24 pm

ja nav noslepums, par cik lielu summu iegadajies savu pusautomatu?...
3A3, un ne tikai!!
Lietotāja avatars
Aivis
 
Ziņojumi: 133
Reģistrēts: Trešdiena Marts 09, 2011 6:51 pm
Dzīvesvieta: rigas raj.baldone

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Svētdiena Jūnijs 17, 2012 7:57 pm

Nav gan noslēpums :D
192Ls + 5Kg drāts 14Ls.
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt Pīle » Otrdiena Augusts 21, 2012 3:34 pm

Riepas esi beidzot uzmontējis? :!:
Under Construction
Lietotāja avatars
Pīle
 
Ziņojumi: 417
Reģistrēts: Pirmdiena Jūlijs 04, 2011 10:32 am

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Otrdiena Augusts 21, 2012 9:35 pm

Ir jaunumi 8)
Ielikti jauni lukturīši ar diodēm:
Bija:
Attēls
Ir:
Attēls
Attēls

Un te nu tas kas dažiem vairāk interesē 8-)
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Patreiz procesā ir kārbas piecinieces pārlasīšana, nāk virsū ziema tātad sezona braukšanai, ir jāsteidz visi darbi arī krāsas maiņa, bet ir tik daudz ko darīt, ka nezinu vai paspēšu :cry: protams platie diski ir paredzēti vasaras sezonai, bet diez vai šovasar sanāks tos izmantot, sāku būvēt stendu plato disku ražošanai jo jāuztaisa arī priekšējie platāki, jānokrāso jāsamontē, bet nu jā trūkst laiks........

Vienā brīdī uznāca iedvesma un sāku taisīt stūri, lielāka par esošo, mazāka par standartu, būs resnāka un apvilkta ar ādu!
Izvirzījums 100mm.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Protams šprice arī top, kaut kad jāsāk taisīt resīveris un tad lēnam varēs likt kopā.
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Otrdiena Oktobris 16, 2012 9:44 pm

Ir pagājis kādas laiks kopš žiks palika bez dzinēja, bet nu ir ko rakstīt tad arī rakstu 8-)

Vasarā ieliku sludinājumu, ka pārdodu motoru, tikai nesen parādījās pirmais nopietnais pircējs, atbrauca un izbrauca,ar lielu smaidu teica-pērku, ņem ārā!
tā nu neplānoti sanāca palikt bez motora, bet viss ir uz labu 8-)
Pārdošanai protams bija iemesls, bet ne tāpēc, ka motors būtu slikts ;)
Čoms bija sev paņēmis ņivas 1.6L sākam to tūnēt, bet diemžēl "labo" Latvijas ceļu dēļ čoms palika bez žiguļa. Tā nu izdomāju, ka process man patīk un jāsaliek ir vēl viens daudz jaudīgāks dzinējs + varēs izdarīt to ko neizdarīju iepriekšējam.
Tad nu sarunājām, ka atpirkšu iesākto motoru ar čoma sagādātajām jaunajām daļām :)

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Vadus izņēmu, lai vieglāk izkrāsot motortelpu un tāpēc, ka būs citi labāki vadi :)

Motora bloks noslīpēts ar ieliktiem virzuļiem (to ko paspējām izdarīt) nostāvēja vismaz kādu gadu uz stenda, sasmērēts ar eļļu no visām pusēm un iesaiņots :)
Komplekts ir labs, nodilums ļoti niecīgs :) motoram no bloka tika noslīpēti ~2mm, viss kas tīrāms iztīrīts un izmazgāts!
Kā jau minēju komplektā bija daudz jaunu daļu un pats vēl piepirku trūkstošās tā lai viss pa smuko, pirkts tika tikai padomju laikā ražotās un protams pārbaudīts vai nav brāķu! Vieglāk pateikt kas paliek vecais, bloks, virzuļi, kloķene, sadalene (ir jauna, bet vecā būs labāka, sadalene nav ņivas, bet parastā klasikas kas ielas auto ir labāk), sadalenes korpuss pārējais viss būs jauns ar dažiem izņēmumiem pēc situācijas. Piemēram vārstu atsperes labāk ir piemeklēt lietotas tādas, kuras nav saspiedušās jo jaunām ir lielāka iespēja salūzt! bet par to jau sīkāk kad būs ko parādīt.

Bloks:
Attēls
Tiks attaukots un nokrāsots ar termokrāsu!

Galva arī ir slīpēta, nopirkta jau slīpēta tāpēc grūti saprast cik nofrēzēts, bet varētu būt 2-3mm:
Attēls
Attēls
Attēls

Sāku kanālus frēzēt, darbietilpīgākais process:
Attēls

Pie reizes pārlasīju donora stūres mehānismu, nekādu brīvkustību, jauni blīvslēgi, jauns majatņika ričags, jaunas blīves, jauna elļa (tiešām tur būs :emo: parasti visi tukši) un viss saregulēts!
Attēls
Attēls

Motortelpa nogruntēta un izkrāsota, motora balka arī nogruntēta un nosmērēta ar grubuli, tunelis virs kārbas arī iztīrīts un izsmērēts ar grubuli:
Attēls

Šo to jau sāku likt atpakaļ:
Attēls
Šur tur pietrūka grubulis to nopirkšu rīt vai parīt un pabeigšu astes, citi droši atstātu, bet man ticība neļauj :emo:

Jāpiebilst, ka tādā krāsā būs viss pārējais auto, bet krāsošana būs vai nu pēc kāda mēneša vai nākamgad pavasarī!


Nākammēnes ir tehniskā, jāpaspēj salikt un tāpēc šprice būs nedaudz vēlāk, pagaidām pārtaisīju golfa aizdedzi:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Protams jāiecentrē, priekšpēdējais mērījums, beigās bija precīzāk, bet pa nullēm gan nedabūju, nekas nemet un nestrīķējas!
http://www.youtube.com/watch?v=nlN2Sx0syg4

Te rezultāts, bet darbs vēl ir pie aizdedzes:
Attēls

Un runājot par šprici ir iepirks jauns degvielas sūknis, labāk jauns nekā veci nop**ti ar nodilušām oglītēm, divdesmit gadīgi pa jauna cenu :emo:
Šis protams nav orģinālais, bet Vācījā ražots tātad jācer, ka būs daudz maz kvalitātīvs!
Attēls

Un te arī šķidrumi:
Attēls

Vēl tuvākajās dienās būs iepirkums Lienes ielā, jaunas dzeses caurules, termostati utjp....
Tas pagaidām viss :)
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Otrdiena Decembris 11, 2012 10:23 pm

Tā kā laika maz un darba daudz viss ievilkās un daudz kas tika veikts steigā, bet centos steigties lēni, lai viss izdodas kā vajag :D
Bija plānots uzlikt VFTS bodykitu, bet tā kā motors tika notirgots prioritāte bija uzbūvēt citu jaudīgāku. Tā kā vizuālās pārvērtības atstāšu uz nākamo gadu.
šis tas tika mainīts interjerā, ir tā priekšrocība mainīt kā gribu un tā izdarīju :D

Tālāk, lai runā bildes ar aprakstiem :)

Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni:
Attēls
Jauna eļļa:
Attēls
Gribēju nostrūklot korpusu, bet nu netiku līdz tam :|
Attēls
Attēls
Attēls

Tiek gatavota sekretka:
Attēls
Attēls

Gatava uzstādīšanai:
Attēls

Sagatavoti audio vadi:
Attēls

Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis :D visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.
Attēls
P.S.
Daudzās vietās ir brūna līme, kas atgādina rūsu, bet tā ir tikai līme ;)

Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Lienes ielā iepirkti nepieciešamās daļas:
Attēls
Attēls
šīs bija komplektā ar ņivas motoru:
Attēls
Attēls
jaunas pederes:
Attēls
Jauna bezkontaktu spole:
Attēls
Regulējamais zobrats:
Attēls
Attēls

Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta :shock:
Attēls
Pieslīpēju:
Attēls
Attēls

paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens:
Attēls
Attēls

protams visur jauni blīvslēgi un blīves:
Attēls

izrādās ir vairāku veidu rokeri, svara starpība 25grami, un var redzēt, kuri labāk piestrādāti:
Attēls
Attēls
Attēls

Galvai iemetinātas papildus spiļku vietas šprices kolektoram (PALDIES ADParts), pārgrieztas vārstu sēžas, noslīpētas abas virsmas:
Pieslīpēti vārsti līdz fanātismam, netek kaut nedēļu stāv....
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Attēls
Attēls

Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies:
Attēls
Attēls
58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi.

Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!
Attēls

Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.
Attēls

Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu:
Attēls
Nav obligāti, bet vēlams!

Attēls
Attēls

Sagatavotas daļas un virsmu attaukojamais šņabis :D tāpat kā lielākā daļa detaļu arī kartera vāks ir jauns tiai pārkrāsots:
Attēls

Liekam virsū, bet kas ta tas :shock:
http://content26-foto.inbox.lv/albums/m ... .sized.jpg
Nu neder :shock:
Attēls

Salīdzinot ar citiem ievērojami atšķiras.....
Attēls

Ņēmu veco, noskrāpēju un nokrāsoju:
Attēls

Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk:
Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda:
Attēls

Abi kolektori izfrēzēti, salaisti ar galvas kanāliem:
Attēls
Visas motora daļas kas krāsotas krāsotas ar termokrāsām.

Labi, ka ir šāds aparāts, piekoriģējām blīvi :)
Attēls

Liekam virsū:
Attēls

Apakšā biezās šeibas:
Attēls

Misiņa uzgriežņi (novilkt var!):
Attēls

Nobīde pēc ieregulēšanas:
Attēls

Nācās pagarināt:
Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli.
Attēls

Lēnam top;
Attēls

Jā kā jau minēju dzinējs no ņivas, bija gan žigulī, sadalene klasikas:
Attēls
Attēls

Pirms ielikšanas:
Attēls
Attēls
Attēls
Arī jauns.....
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces:
Attēls

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins:
Attēls
Attēls

Bik tūns :D
Attēls
Attēls

Sagatavots elektro mezgls no golfa bezkontaktu aizdedzei, spole žiguļa:
Attēls

Golfa aizdedzi tomēr neliku, jo atklājās, ka tai ir mazs regulēšanas diapazons, viņai ir jābūt vairāk uz augšu!
Izdomāju pārtaisīt savādāk, bet pagaidām nopirkšu oriģinālo bezkontaktu sadalītāju, komutators un provodka paliks golfa.

Auto tika iedarbināts, bet atklājās ka ceturtā cilindrā tiek antifrīzs, par izplūdi tecēja arā tāds pats zaļš un audz. Izrādījās, ka izplūdes kanālā ir bijis gaisa burbulis kuru esmu atfrēzējis vaļā, caurumiņš maziņš 0.03mm bet ar to pietika. paurķējot izpletās lielāk. galva pati par sevi bija grūti frēzējama un gaisa burbuļi bija daudzviet :(
nu ko jaucam visu nost un galvu nost:
Attēls
Atkal jāsaka paldies ADParts šefam Vadimam par info, viņam nebija laika tāpēc aizvedu uz kantori kur metina alumīniju, citādi galvu varētu izmest, bet šajā ielikti 70Ls un trīs nedēļas paša darba, bija kā žēl.

izzāģēju, lai tiek klāt aizvedu metināt, sametināja noslīpēja galvu, bet tek atkal, irst tur viss. Izzāģēju otrreiz jau lielāku, lai tiek klāt, sametināja, atkal noslīpēja, bet tecēja vairāk kā pirmajā reizē.......
Nu skaidrs, metinātājs vairs neņēmās metināt, atradu saimniecībā esošo labāko galvu un ātrā tempā frēzēju kanālus, protams sēžas piegrieztas, un noslīpēta par milimetru, bet tā kā tur bija 2mm tad atlika kantīte no deg kameras ap milimetru. Ja rēķina pēc tabulas cik noslīpēts no galvas un no bloka tad kompresijas pakāpei jābūt ap 13 :shock:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls


Otra galva pēc slīpēšanas:
Attēls
Mazgāju divas stundas :D
Saslīpēti vārsti un sagatavota uzlikšanai!
Attēls
Attēls

Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā:
Attēls
Sadalenei dara citādi, bet to šobrīd neaprakstīšu jo nav bilžu.
Mēģinot uz tausti vai citādi kļūdas būs un ne mazas, vienīgais precīzais veids ir šāds!
Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde:
Attēls

Te jau viss salikts:
Attēls

Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt :D
Attēls
Attēls

Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju:
Attēls

Runājot par golfa aizdedzi, kaut kad šo uztaisīšu, labākais variants ir taisīt uz oriģinālā sadalītāja pamatu, noņemam visu lieko, lai plāksni ar holla devēju var pieskrūvēt žika sadalītājam, kātam kulaciņi ir jānovirpo uz mēru, lai var uzpresēt "štorku" no golfa sadalītāja, iezāģējam caurumu kur iespraust štekeri holla devējam un liekam kopā. Darbs ir maz un vienkāršs, kad būšu to izdarījis parādīšu!
Attēls
Attēls

Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis :D
Attēls

interjerā ir izmaiņas, pulkstenis atgriezās vecais vecajā vietā, tapa vidus konsoles daļa, rāmis alumīnija ar plastmasas uzlikām, virsējā daļa apvilkta ar ādas imitāciju:
Attēls

Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis.
Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis :D tas būs tādā pašā korpusā iemontēts AFR deveiss (jā zonde ir jau izputējā).
Attēls
Sekos konsules turpinājums uz aizmuguri, bet tas vēlāk.
Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi:
Attēls

Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem:
Attēls
gaisā nekas nekarāsies, kā minēju būs turpinājums konsolei!

Vakar biju uz skati, dabūju mēneša biļeti:
Attēls

Vienu divnieku par plaisu priekšējā bremžu trubiņā, un ir viens vieninieks par bremžu nevienmērību, pat zinu kāpēc, tika gais sistēmā kad bačoks apgāzās.
uzreiz braucu uz veikalu nopirku un arī nomainīju:
Šodien uzsāku braukšanas sezonu ar žiku:
Attēls
Auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super :)

Nu tā kā galvai vairs nav papildus vietas šprices kolektora stiprināšanai un vav izfrēzētas lūkas prauslu strūklai tad tāda šprises koncepcija kā bija plānota nebūs! Lēnam būvēšu citu galvu, pēc pilnas programmas un domāju ka taps turbo, tāpēc galva netiks slīpēta.

šprici gan domāju būvēt, vismaz lai justu atšķirību un iespējams pat samērīšu jaudu, metināšu sprauslu vietas karburātora kolektorā, tā tiks izmēģināts kā tas strādās un tad kā minēju droši vien pavasarī taps cita galva ar normālo ieplūdnieku.

Pavasarī arī likšu VFTS body kitu un auto pārkrāsošu sarkanu, uzlikas melnas, platie diski ar sarkanu iekšu, centrā melnā plastmasas uzlika un plaukti balti.

Vēl ar laiku gribētu atrast VAZ-2112 dzinēju :twisted:
Tas pagaidām arī viss.....
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Citi Projekti

Pašlaik forumā

Šo forumu pašlaik apskata: Nav reģistrētu lietotāju un viesi: 2

cron