Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Šeit var padalīties ar citas auto markas projektu

Моderatori: Pīle, intars, kraukscis

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt JānisK-[JK] » Trešdiena Septembris 14, 2011 2:18 pm

Beņķi no mitsubishi lancer, pārtaisīts nekas nav tā kā var ielikt oriģinālos!
Tika izgatavotas starplikas, tās gan bija citam žigulim, bet noderēja šim:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Tehniskā pirmās divas reizes nemaz nepievērsa uzmanību, bet trešajā bija jauns grurķis kam nepatika, pieaicināja citu inspektoru tas apskatīja noteica ja ir labi uztaisīts tad ļaujam :cool:
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt powermeower » Ceturtdiena Septembris 15, 2011 10:04 am

Paldies ! 8-)
Take (sh)it easy !
www.powermeower.eu
Lietotāja avatars
powermeower
 
Ziņojumi: 836
Reģistrēts: Otrdiena Jūlijs 05, 2011 9:58 pm
Dzīvesvieta: Bauska (LV)

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt JānisK-[JK] » Svētdiena Oktobris 23, 2011 8:59 pm

Šis sludinājums vairs nav spēkā!
Pārdot vai samainīt neiznāca tāpēc šobrīd jau ir sākts gatavot krāsošanai, otrdien vai trešdien tiks krāsots!
Plāns ar žiguli braukt ziemā, tiks veikts modernais tūnings :lol: vizuāli ārēji būs standarts, izņemot ja tikšu pie dažiem sīkumiem ::
Dzinējam būs pilnā iešprices sistēma ar megasquirt vadību 8-)
bet tas pēc tam, ja interesē atrādīšu rezultātu, vēlāk tēmu noformēšu un ievietošu attiecīgā sadaļā!
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt JānisK-[JK] » Svētdiena Novembris 06, 2011 2:16 pm

Auto ir pārkrāsots :)
Par pašu krāsošanas procesu, krāsoju pats pēdējā brīdi, pat var teikt, ka laika apstākļu ziņā jau par vēlu, bet izdevās veiksmīgi.
Droši vien krāsotāji piesiesies pie kvalitātes, saku uzreiz, ka nokrāsot varu perfekti un tas ir arī darīts, profesionālis nēsmu un pilnībā krāsot ir sanācis reti vairāk paneļu krāsošana, spārni, durvis kapoti, daļējas auto krāsošanas. Tas ir darīts savām vajadzībām un draugiem palīdzēts un dažiem klientiem.
Tie, kuri zin tie zin, bet tie kas nezin pateikšu, ka pats galvenais kas ietekmē krāsojuma kvalitāti ir pati sagatavošana, rūsas likvidēšana tā, lai tā neparādās atkal un virsmas izlīdzināšana. Protams nozīme ir arī pašai krāsošanai, krāsas uzklāšanas tehnikai, pareizā viskozitātē materiāliem (atjaukt grunti, krāsu), bet tas parasti ir norādīts tik atliek ievērot, svarīgi ir arī noregulēt krāsojamo pistoli. Pats krāsoju ar 1977 gadā ražotu pistoli, kura savā mūžā ir daudz pieredzējusi, bet savu funkciju pilda nevainojami :)
Visam procesam laiks bija ļoti ierobežots tāpēc koncentrējos uz rūsas likvidēšanu, par laimi tā nebija daudz, bet laiks perfektai sagatavošanai virsmu izlīdzināšanai gan tik daudz neatlika tāpēc šur tur ir defekti, ir vieta, kur pēc špaktelēšanas pat aizmirsu nolīdzināt un uz durvīm vispār neiespringu jo ja auto nolemšu paturēt uz ilgāku laiku tad durvis būs jaunas un krāsa tiks mainīta uz sarkanu.
Krāsojuma kvalitāti ietekmēja arī blakus apstākļi, kukaiņi ar kamikadzes misiju pielipt, tas viņiem 100% bija plānots jo mirt gribētāju bija ļoti daudz :D un otrs lielākais trakākais apstāklis, kad otrā dienā pēc gruntēšanas atbraucu visa virsbūve bija ne grunts krāsā (balta), bet gan melna no ogļu putekļiem, kuri rodas no akmeņogļu pārkraušanas, bet tur kur valdībai ir izdevīgi tur visa ekoloģija kaķim zem astes un kundziņsalas iedzīvotāji var mierīgi indēties.
Jumtu nācās divreiz pārkrāsot, bet galu galā ar rezultātu esmu apmierināts ņemot vērā minētos apstākļus un to, ka sākumā vispār biju paredzējis vienkārši noplēst rūsas pleķus un krāsot, bet nu ticība :D neatļāva un sagatavoju nopietnāk.

Sāku ar bagāžnieku, sametināju vienīgo metināmo vietu, lai runā bildes:

Attēls

Ja nav īstā korķa tad pielāgojam virsbūvi pod korķis :D
Attēls

Rūsas tur nav, tas kas izskatās pēc rūsas nav rūsa, bet tas tur smāķis, aizmirsu nosaukumu :D izkrāsoju ar hamerit:
Attēls
Attēls

Aizsargs virs izputēja, droš paliek drošs nokrāsoju ar termokrāsu:
Attēls
Attēls

Izpūtajam pamainīju, leņķi, lai nenokarājās, šobrīd stāv precīzi un ar stingrāku stiprinājumu, pie reizes visu aizmuguri izsmērēju ar grubuli, vēlāk pirms ziemas uzdzīšu uz pacēlāja un izpūtīs visu apakšu:
Attēls
Attēls
Attēls

Priecē tas, ka rūsas uz pašas grīdas nav, tik cik ir uz piekares detaļām un nedaudz kur apakša nostrīķējušies uz lonžeroni, bet to jau likvidēju tā kā grīda sterila :) arkas arī:
Attēls
Attēls

Iepirkti krāsojamie materiāli:
Attēls

Gatavoju virsbūvi, nahrenizēju tās stulbās malas aiz kurām tusēja rūsa:
Attēls

Te pirmā grunts kārta:
Attēls
Attēls

Te pirmā krāsas kārta:
Attēls

Nokrāsots un nožuvis, nevaru nociesties un stūķēju logus iekšā bez palīgiem pēc e30 metodes, izdevās :)
Attēls

Lukturus arī sagatavoju, papildus oriģinālajām blīvēm sapildām silikona un nožāvē tad tik pieskrūvē stikliņus:
Attēls

Un te gala rezultāts, auto jau paspējis noputēt:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Pēc TA iziešanas vēl turpināsies darbi pie virsbūves, jānokrāso durvis no iekšas, durvju ailes, bagāžnieka vāks un motora pārsegs no iekšas.

Tad vēl būs diski r14 ar jaunām šipotām ziemas riepām un nopietni apsveru domu par gliemežnieka bloķa iegādi :)

Pie reizes arī platos diskus nokrāsoju:
Attēls
Attēls

Tas pagaidām viss.......
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt JānisK-[JK] » Svētdiena Novembris 06, 2011 7:02 pm

Aizmirsu pieminēt, vizuālais uzlabojums nebūs vienīgais ;)
Gatavoju 1.5L motoru, tam tiks veikts ģenerāl remonts, protams samērīts vai kur nav pārlieku liels izdilums, būs jauns eļļas sūknis, jauns dzesēs sūknis, visas blīves un blīvslēgi un citi sīkumi, kurus pie reizes var nomainīt. Neiztiks arī bez uzlabojumiem un tie būs divi, viens jau ir sākts, frēzēju lielākus ieplūds/izplūdes kanālus cik nu to ir jēga darīt ar mazajiem vārstiem. Attiecīgi tiks izfrēzēti kolektori un salaisti ar galvu.
Otrs uzlabojums būs pilnā iešprices sistēma, iepirku: motora priekšējais vāks ar kloķenes stāvokļa devēju, skriemelis ar zobratiem60-2 kloķenes stāvokļa devējam, patruboku, kurš paredzēts termo devējam, termo devēju, kloķenes stāvokļa devēju.
Tas viss kas paredzēts jaunajiem klasikas žiguļiem un ņivām ar pilno iešprici, bet tālāk gan sāksies ķīmija, to gan aprakstīšu tad kad tas viss būs salikts kopā un cerams strādās. Kā vadības bloks tiks izmantots tas pats Megaskrits, tas tiks izmantos gan bembim, gan žigulim jo ar abiem vienlaikus braukt neplānoju.

Dažas vizualizācijas :D

Tas bija tad kad plānoju turbo, bet kas zin varbūt ::
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt JānisK-[JK] » Pirmdiena Novembris 07, 2011 7:19 pm

Šodien tika izieta tehniskā apskate, neiztika bez piedzīvojumiem, bet viss beidzās veiksmīg :)
Tehnisko izgāju ar otro reizi, mēnesi negaidīju visu izdarīju šodien. Bija jānoregulē viens tuvās gaismas lukturis un atgāzēs CO pārsniedza normu, bet visu veiksmīgi, abus divniekus saregulēju ADParts servisā, paldies Vadimam!

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt sflodur » Ceturtdiena Novembris 10, 2011 8:13 pm

Iszkatās jau labi ;)
sflodur
 
Ziņojumi: 11
Reģistrēts: Piektdiena Aprīlis 08, 2011 6:49 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt intars » Ceturtdiena Novembris 10, 2011 10:23 pm

jā, liels darbs ir ielikts te. Ieliec pēc tam bildi ar tiem platajiem diskiem, kad būs virsū.
Lietotāja avatars
intars
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 517
Reģistrēts: Otrdiena Marts 08, 2011 8:48 pm

Re: Manu žikuli pret zaz

Atbildēt JānisK-[JK] » Piektdiena Decembris 23, 2011 8:42 pm

Diski vēl nav montēti, bet kā būs iespēja tad samontēs!

Nu ko motors ir pārlasīts un swapošna var sākties :)
Liekot virsū skriemeli atklājās pārsteigums, vienā caurumā rūpnīcā aizmirsuši vītni iegriezt:
Attēls
kas atliek ja ne iegriezt pašam:
Attēls
Kolektors arī sagatavots, kanāli izlīdzināti, izpulēti tikai tur kur būs sprauslas:
Attēls

Jauna bikse, kurā iemetināta zondes vieta:
Attēls

Iepirktas jaunas daļas:
Attēls
Attēls
Attēls

Motors vēl iekšā:
Attēls
Jau ārā :D
Attēls

Motors:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Nu tad ceļam iekšā:
Attēls
Attēls
Attēls

Uzliku kruto krānu :D
Attēls

Te jau pēc pirmā test drive:
Attēls
Attēls
Attēls

No galvas skrūvēm uztaisītas riteņu skrūves:
Attēls
Attēls
Attēls

Diski ir opeļa un uz žiguļa trumuļiem virsū nelien, priekšā arī bremžu suporti traucē tāpēc jāliek caur plančiem, aizmugurē liku kas bija 15mm trīgie, bet priekšā uztaisīju no veciem bremžu diskiem uz 9mm.

Aķis pārnests uz aizmuguri, uz bagāžnieku, kronšteinu nofleksēju tur vēl jaizkrāso un aķim kārtīgs tureklis jāuztaisa tad arī būs vizuāls ieskats

Un par rezultātu, pirmajos metros jau bija skaidrs ka ir super uz grantenes spolē ar trešo ja iespiež un uz asfalta bez kacināšanas ar otro izspolē, nobraukti pirmie 20km sākumā pagonkoju lai lūzt ja kas lūzt un tad centos tā mierīgi, rīt priekša garš brauciens......
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [JānisK-[JK]]

Atbildēt JānisK-[JK] » Piektdiena Februāris 03, 2012 8:28 pm

Ir atkal kas padarīts :)
Sveces visas jezgas ietvaros jaunas nepaspēju iepirkt uz motora salikšanu, bet to izdarīju piekdien, jaunas sveces un jauna indukcijas spoles, vadi ir labi, bet tos ar laiku kad dabūšu tieši šādus vācu ražojums :)
Dzinējs jūtami labāk strādā 8-)
Attēls
Attēls
Brūnums fonā nav rūsa!
Attēls

Un ieinstilēju centralku 8-)
Attēls
Attēls
Attēls

Uzliku arī otru spogili, tagad abi vienādi un veseli :)
Attēls

No pagalma izbraucu kā ar traktoru 8-)
Attēls

Beidzot uzliku jauno akumulatora rāmi, riktīgi pieskrūvēts ar 12mm resnām skrūvēm, garās skrūves 10mm diametrā tā kā jāturas :buttrockxtreme:
Attēls
Attēls

Uzliku arī motoriņu bagātnieka atvēršanai:
Attēls

Papildus poga bagāžnieka atvēršanai, daļas:
Attēls
Vēl nekā:
Attēls
Un gatavs:
Attēls

Pie reizes ieliku voltmetru:
Attēls
un pulksteni no mitsubishi kolt:
Attēls
Voltmetrs tieši oriģinālā žika pulksteņa izmēros, pulkstenis gļukoja, protams varēju ielikt citu oriģinālo, bet šādi ir labāk! Visumā panelī nākotnē būs lielākas pārvērtības šis tik pagaidu izskats, vēl jāsaprot kas vajadzīgs.
video:
Bagažnieks:

Salons:


Motors auksts, darbojas ar čoku!

Nākamais nepieciešamais darbs būs krāsniņas ventilātora modernizācīja, pareizāk sakot nahrenizēšana jo vecais ir savu mūžu nokalpojis + ne tās labākās konstrukcijas, tik iemontēts no lancera pečkas.
AttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
JānisK-[JK]
Vortāla
Vortāla
 
Ziņojumi: 219
Reģistrēts: Sestdiena Marts 05, 2011 10:24 pm
Dzīvesvieta: Rīga

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Citi Projekti

Pašlaik forumā

Šo forumu pašlaik apskata: Google [Bot], Stevenevigo un viesi: 7

cron